تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 14:58
کد خبر : 106242

بزرگترین پروژه اقتصادی همدان در هاله‌ای از ابهام/ کانکس‌های اسکای‌مال جمع‌آوری شد

بزرگترین پروژه اقتصادی همدان در هاله‌ای از ابهام/ کانکس‌های اسکای‌مال جمع‌آوری شد

ایسنا/همدان مدیر پروژه اسکای‌مال گفت: به دلیل اینکه شهرداری چندین بار برای جمع‌آوری کانکس‌های پروژه تذکر داده و ابراز نگرانی کرده بود اقدام به جمع‌آوری تجهیزات کارگاه کردیم. کریم ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چند روز گذشته شهرداری دو بار اقدام به جمع‌آوری کانکس‌ها و نیروهای پروژه کرد، اظهار کرد: همچنین پلیس ساختمان

بزرگترین پروژه اقتصادی همدان در هاله‌ای از ابهام/ کانکس‌های اسکای‌مال جمع‌آوری شد 

ایسنا/همدان مدیر پروژه اسکای‌مال گفت: به دلیل اینکه شهرداری چندین بار برای جمع‌آوری کانکس‌های پروژه تذکر داده و ابراز نگرانی کرده بود اقدام به جمع‌آوری تجهیزات کارگاه کردیم.

کریم ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چند روز گذشته شهرداری دو بار اقدام به جمع‌آوری کانکس‌ها و نیروهای پروژه کرد، اظهار کرد: همچنین پلیس ساختمان شهرداری به دلیل سد معبر به ما تذکر داده است.

وی با وجود اینکه تمام مدارک، مجوزی که از شورای ترافیک استان داشتیم و مبالغی که بابت حفاری و استقرار کانکس‌ها داشتیم را به ایشان نشان دادیم اما به نتیجه نرسید.

ملکی ادامه داد: شهرداری در نهایت اعلام کرد کانکس‌ها سد معبر کرده و وارد حریم خیابان شده است و باید جمع آوری شود و به دلیل اینکه شهرداری چندین بار تذکر داده و ابراز نگرانی کرده بود اقدام به جمع‌آوری تجهیزات کارگاه کردیم.

وی اضافه کرد: با وجود داشتن مجوز، اقدام به جمع‌آوری کانکس‌ها کردیم و راهی که برای ادامه فعالیت پروژه به ما پیشنهاد دادند شکایت بود، علاوه بر این از آنجا که اسکای‌مال یک پروژه بزرگ اقتصادی است نیاز به تعامل و حمایت دارد و انتظار می‌رود شهردار و شورای شهر در کنار پروژه باشند.

ملکی تصریح کرد: ساخت این پروژه ۶ سال زمان می‌برد و با توجه به اینکه عملیات سنگین عمرانی در پیش‌رو داریم با این فضا نمی‌توانیم کار را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با این پروژه مخالف است، گفت: شروع یک پروژه تجاری با استرس و نگرانی امکان‌پذیر نیست، همچنین این پروژه در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام است و بلاتکلیف مانده و سرمایه‌گذار نیز از همدان رفته است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها