تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 16:54
کد خبر : 177478

حرکت مستقیم مرغ روی خط ۲۰‌ هزار تومانی در زنجان

حرکت مستقیم مرغ روی خط ۲۰‌ هزار تومانی در زنجان

ایسنا/زنجان نائب‌رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان برابر با نرخ مصوب یعنی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است. سید ناصر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان برابر با نرخ مصوب یعنی ۲۰ هزار

حرکت مستقیم مرغ روی خط ۲۰‌ هزار تومانی در زنجان

ایسنا/زنجان نائب‌رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان برابر با نرخ مصوب یعنی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

سید ناصر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان برابر با نرخ مصوب یعنی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و از زمان تعیین این نرخ تاکنون افزایش نداشته است.

وی افزود: قیمت تخم‌مرغ در زنجان نیز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و افزایش قیمتی نسبت به قبل نداشته و تقریباً سیر یکسانی دارد.

این مسئول ادامه داد: تولید مرغ به اندازه کافی در استان زنجان وجود دارد و تولید، بیش از مصرف زنجانی‌ها بوده و میزان اضافی تولید به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

نائب‌رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان تصریح کرد: میزان مصرف روزانه مرغ در زنجان بیش از ۵۰ تن بوده و طی هفته‌های گذشته میزان مصرف مرغ در زنجان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم، اغلب خانوارهای زنجانی به مصرف مرغ روی آورده‌اند و همین امر نیاز به تولید مرغ را بیشتر کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها