در حالی که Xdefiant می میرد ، مدیر آن فقدان بازاریابی و Ubisoft “بدهی فناوری” را مقصر می داند

FPS چند نفره Ubisoft xdefiant، یک همجوشی با نام تجاری متقاطع که شامل شخصیت های Tom Clancy Games ، Assassin's Creed ، Far Cry و دیگران است ، دیگر نیست. Call of Duty Rival اکنون سرورهای خود را خاموش کرده است و مارک روبین ، مدیر بازی تأیید می کند که او از پیشرفت بازی
FPS چند نفره Ubisoft xdefiant، یک همجوشی با نام تجاری متقاطع که شامل شخصیت های Tom Clancy Games ، Assassin's Creed ، Far Cry و دیگران است ، دیگر نیست. Call of Duty Rival اکنون سرورهای خود را خاموش کرده است و مارک روبین ، مدیر بازی تأیید می کند که او از پیشرفت بازی دور می شود تا وقت خود را با خانواده خود بگذراند. در یک پست خداحافظی ، تولید کننده سابق COD ، که کار گذشته آن شامل بازی های اولیه جنگ مدرن است که فضای تیرانداز رقابتی را دوباره تعریف می کند ، به عدم بازاریابی و منابع به عنوان دلیل اصلی عدم موفقیت Xdefiant اشاره می کند.
روبین شروع می کند: “این یک روز غم انگیز برای طرفداران XDefiant و برای همه شیاطین پرشور است که روی این بازی بسیار سخت کار می کردند.” جیمی خودمان در اوایل هفته خداحافظی خونگرم از Xdefiant نوشت و در حالی که من به اندازه او بازی نکردم ، مطمئناً احساسات زیادی را به اشتراک می گذارم. در هسته اصلی خود ، تیم Rubin یک بازی چند نفره رضایت بخش ساخت که وقتی کلیک کرد ، به آن روزهای شکوه از Call of Call of Call of Duty بازگشت. متأسفانه ، در یک بازار شلوغ مدرن و با Black Ops 6 که یک ورود قوی را اثبات می کند ، برای چسبیدن کافی نبود.
روبین خاطرنشان می کند: “اتفاق قابل توجهی با این بازی در آن اتفاق افتاد ، اگرچه ما بازاریابی بسیار کمی داشتیم ، اما ما هنوز سریعترین بازیکنان را در چند هفته اول برای یک عنوان Ubisoft داشتیم ، فقط از طرف شما بچه ها که همه در مورد آنها صحبت می کنند و بازی را تبلیغ می کنند.” “اما متأسفانه ، با کمی بازاریابی ، به خصوص پس از راه اندازی ، ما بازیکنان جدیدی را پس از راه اندازی اولیه به دست نیاوردیم.”

وی همچنین در مورد برخی دیگر از موضوعاتی که استودیو با آن روبرو است ، از جمله “بدهی فناوری فلج کردن با استفاده از موتور که برای آنچه ما انجام می دادیم طراحی نشده بود ، بحث می کند ،” با بیان اینکه “ما منابع مهندسی را برای تصحیح آن نداریم.” این امر منجر به مشکلاتی مانند NetCode غیرقابل اعتماد شد که در هر ارتباط اینترنتی حتی با مقدار کمی از بی ثباتی مبارزه می کند. روبین می گوید که او معتقد است که موتورهای خانگی امروزه سرمایه گذاری کمتری با ارزش هستند ، “محکوم به عقب نشینی موتورهای بزرگ مانند غیر واقعی”.
روبین می افزاید: “آنچه در فصل ۳ دیدیم حتی در ذهن من حتی محتوای کافی در ذهن من نبود.” روبین می گوید ویژگی هایی که برای رسیدن به فصل های ۴ و ۵ “برنامه ریزی شده بود ، بازی را به شکلی به پایان می رساند که احساس می کردم باید برای راه اندازی باشد.
روبین ادامه می دهد: “من می توانم بگویم قلب همه در جای مناسب قرار داشت اما ما فقط بنزین نداشتیم تا از یک بازی رایگان برای بازی فاصله بگیریم.” او در پاسخ به اظهار نظر در مورد حالت رتبه بندی شده شکسته ، به سادگی می گوید: “ما می دانیم اما مردم را برای رفع آن نداشتیم.”
روبین با تشکر صمیمانه از شما به توسعه دهندگان دیگر خود می پردازد: “تیم پشت XDefiant همه در پایان سال گذشته رها شد و من می دانم که بسیاری از افراد به استودیوهای دیگر منتقل شده اند ، که بسیار عالی است ، و امیدوارم که برای همه کسانی که هنوز به دنبال هستند ، آنها به سرعت چیزی پیدا کنند.” به طور خاص ، او از طرح های سطح بازی ستایش می کند و آنها را “برخی از بهترین نقشه هایی که تاکنون برای یک تیرانداز بازی ساخته شده است” خواند ، احساساتی که من از صمیم قلب خواهم داشت. اگر XDefiant آستین خود را در آستین خود داشت ، کیفیت و قوام قابل توجه در بین عرصه های آن بود.
در بسته شدن ، روبین می گوید که اکنون صنعت را ترک می کند تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند. “من با اشتیاق به فضای تیرانداز اهمیت می دهم و امیدوارم که شخص دیگری بتواند پرچمی را که من سعی می کردم انجام دهم و دوباره بازی هایی را انجام دهم که به بازیکنان اهمیت دهد ، با آنها احترام بگذارد و به آنچه می گویند گوش دهید.
به دنبال چیزی برای پر کردن شکاف هستید؟ در حال حاضر بهترین بازی های FPS یا شاید بهترین بازی های PC رایگان را به جای آن نگاهی بیندازید.
شما می توانید ما را در Google News برای اخبار روزانه بازی های رایانه ای ، بررسی ها و راهنماها دنبال کنید. ما همچنین یک سرور Discord Community پر جنب و جوش داریم ، جایی که می توانید در مورد این داستان با اعضای تیم و خوانندگان دیگر گپ بزنید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰