تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 14:12
کد خبر : 208976

سونی Inzone Buds با نشتی دانگل با تأخیر کم، سطوح مدل Inzone H5 روی گوش نیز

سونی Inzone Buds با نشتی دانگل با تأخیر کم، سطوح مدل Inzone H5 روی گوش نیز

به گزارش نیوز آیس و به نقل از گسمارنا  سال گذشته سونی سری جدیدی از هدست‌های بازی را با نام تجاری Inzone معرفی کرد – هدفون‌های گوشی سونی Inzone H3، H7 و H9. اکنون این شرکت آماده است تا مدل TWS را به سری اضافه کند و سوراخ بین H3 و H7 را ببندد. ادعای

Sony Inzone Buds WF-G700

به گزارش نیوز آیس و به نقل از گسمارنا  سال گذشته سونی سری جدیدی از هدست‌های بازی را با نام تجاری Inzone معرفی کرد – هدفون‌های گوشی سونی Inzone H3، H7 و H9. اکنون این شرکت آماده است تا مدل TWS را به سری اضافه کند و سوراخ بین H3 و H7 را ببندد.

ادعای شهرت هدفون های Inzone (حداقل H7 و H9) این است که علاوه بر بلوتوث، یک دانگل نیز برای اتصال اختصاصی و کم تأخیر ارائه می شود – بازی هایی که نیاز به زمان واکنش سریع دارند، حتی نمی توانند آن ها را تحمل کنند. بهترین تاخیر بلوتوث هر سه مدل را نیز می توان به جک ۳.۵ میلی متری وصل کرد (H3 فقط سیمی است).

Sony Inzone Buds WF-G700 به دلایل واضح از گزینه سیمی صرف نظر می کند، اما دانگل را نگه می دارد – یک دانگل USB-C کوچک که در جعبه شارژ آنها قرار می گیرد. این بدان معنی است که همیشه در دسترس است تا به تلفن، تبلت، رایانه شخصی یا کنسول خود متصل شود و تأخیر را به ۳۰ میلی ثانیه کاهش دهید.

اتصال بلوتوث نیز می تواند به طور همزمان فعال باشد، در صورتی که تلفن شما در حین بازی یا هنگام بازی زنگ بخورد. در واقع، Inzone Buds از بلوتوث جدید LE Audio با تراشه L1 استفاده می کند. قاب buds plus باید تا ۲۴ ساعت در بلوتوث (جوانه های ۱۲ ساعت + قاب ۱۲ ساعت) و تا ۱۲ ساعت در حالت تاخیر کم با دانگل متصل باشد. جوانه ها از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید آنها را در قاب نگه دارید برای ۵ دقیقه و ۱ ساعت عمر باتری.

به هر حال، این جوانه‌ها از حذف نویز فعال (چیزی که فقط در Inzone H9 موجود است) و همچنین صدای واقعی ۳۶۰ و صدای فضایی ۳۶۰ برای بازی برای تجربه‌ای فراگیرتر پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، برای میکروفون‌ها قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد، بنابراین چت صوتی درون بازی حتی اگر در یک محیط پر سر و صدا هستید، واضح به نظر برسد.

Sony Inzone Buds WF-G700 در یک خرده فروشی ایالات متحده با قیمت ۲۰۰ دلار مشاهده شده است. آنها همچنین در آمازون فرانسه نمایش داده می شوند، اگرچه هنوز صفحه ای برای آنها وجود ندارد.

همچنین Sony Inzone H5 را در آمازون نیز خواهید دید (صفحه ای برای آنها وجود ندارد). اینها شبیه H7 به نظر می رسند زیرا دارای اتصال بی سیم بلوتوث/۲.۴ گیگاهرتز هستند اما ANC ندارند. آنها در ۲۶۰ گرم بسیار سبک تر هستند (در مقایسه با ۳۲۵ گرم برای H7 و ۳۳۵ گرم برای H9) اما عمر باتری کوتاهی دارند – ۲۸ ساعت (در مقایسه با ۴۰ ساعت برای H7 و ۳۲ ساعت برای H9 با ANC خاموش).

Sony Inzone H5 Sony Inzone H5 Sony Inzone H5 Sony Inzone H5 Sony Inzone H5 Sony Inzone H5 Sony Inzone H5
سونی Inzone H5

قیمت H5 150 دلار خواهد بود – برای مقایسه، H7 دارای MSRP 230 دلاری است (اکنون ۱۳۰ دلار به فروش می رسد)، H3 فقط با سیم ۱۰۰ دلار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها