فرصت عرضه مستقیم محصولات باغداران در میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به تفاوت قیمت میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر درباره چرایی آن گفت: دلیل قیمت پایینتر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است. به گزارش ایسنا، سید سعید راد با تاکید بر اینکه میزان فروش در میادین میوه و
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به تفاوت قیمت میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر درباره چرایی آن گفت: دلیل قیمت پایینتر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.
به گزارش ایسنا، سید سعید راد با تاکید بر اینکه میزان فروش در میادین میوه و تره بار بالاست و حاشیه سود را در میادین پایین آوردهایم، افزود: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمتها در میادین و سطح شهر هستیم.
وی با اشاره به اینکه هر هفته کمیته نرخگذاری در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تشکیل میشود و قیمتهای انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات در میادین میوه و تره بار تعیین میشود، اظهار کرد: بیش از یک ماه است که در قیمتهای میوه و تره بار میادین، افزایش نرخ نداشتهایم.
راد با بیان اینکه به عنوان نمونه، در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار ۴۵۰۰ تومان و سیب زمینی ۳۹۵۰ تومان است، تصریح کرد: همچنین، هر کیلوگرم سیب قرمز با قیمت ۸۹۰۰ تومان، سیب زرد با قیمت ۱۱۲۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال با قیمت ۱۱۸۰۰ تومان در میادین به فروش میرسد.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه به باغداران و اتحادیهها اعلام کردهایم تا نسبت به عرضه مستقیم محصولات خود در میادین میوه و تره بار اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در این ایام و به منظور برپایی جایگاههای عرضه مستقیم در میادین، فضای رایگان در اختیار باغداران و اتحادیهها قرار میدهیم و البته محصولات مذکور باید با قیمتهای مصوب به شهروندان عرضه شود.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰