تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:12
کد خبر : 78612

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی‌ ۱۱۵ محور دهشیر ابرکوه کلنگ زنی شد

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی‌ ۱۱۵ محور دهشیر ابرکوه کلنگ زنی شد

ایسنا/یزد رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه گفت: پروژه احداث پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی‌ ۱۱۵ در محور دهشیر ابرکوه با مشارکت بخش دولتی و خیرین، کلنگ زنی شد. عبدالحسین اکرمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ، زیربنای ۳۵۰ متر مربع نیازمند ۱۵ میلیارد ریال

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی‌ ۱۱۵ محور دهشیر ابرکوه کلنگ زنی شد

ایسنا/یزد رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه گفت: پروژه احداث پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی‌ ۱۱۵ در محور دهشیر ابرکوه با مشارکت بخش دولتی و خیرین، کلنگ زنی شد.

عبدالحسین اکرمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ، زیربنای ۳۵۰ متر مربع نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است که با مشارکت خیرین حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد در محور دهشیر_ ابرکوه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرامون ضرورت پایگاه مذکور، اذعان کرد: با توجه به ترانزیتی بودن و تردد بالا در این محور، به منظور ارائه خدمات اورژانس به حادثه دیدگان این محور و افزایش ظرفیت پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی منطقه و انتقال سریع مصدومان به مراکز درمانی و نجات جان آنان، ضرورت احداث پایگاه احساس می شود.

در ادامه حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: انشاالله با پیگیری‌های بعدی اورژانس آبرومند و در خور شهرستان احداث خواهد شد؛ اما در حال حاضر مشکل اصلی کمبود آمبولانس است که دولت به تنهایی قدرت خرید آن را ندارد.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: بنابراین است که هزینه آمبولانس به صورت مشارکتی توسط دولت و خیرین تأمین شود. لذا از تمامی مردم خیرخواه شهرستان دعوت می شود تا در تأمین این هزینه که حدود ۲۰ میلیارد ریال است سهمی داشته و نام خود را در لیست خیرین این امر خداپسندانه ثبت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها