تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 21:43
کد خبر : 113977

کمک ۷۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به محرومان خراسان شمالی

کمک ۷۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به محرومان خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدای ۷۰ میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری به محرومان استان خبر داد. مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است، افزود: تمامی مراکز نیکوکاری توسط مردم و برای مردم اداره می‌شود. وی یادآور

کمک ۷۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به محرومان خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدای ۷۰ میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری به محرومان استان خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است، افزود: تمامی مراکز نیکوکاری توسط مردم و برای مردم اداره می‌شود.

وی یادآور شد: میزان درآمد این مراکز در نیمه نخست امسال بیش از ۷۰ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته ۱۵۱ درصد رشد داشته است.

الهی راد با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با عناوین محله‌ای و تخصصی در زمینه‌های فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و زکات و بر اساس نوع نیازهای مددجویان در حال فعالیت هستند، افزود: در نظر داریم به‌زودی مرکز نیکوکاری سرپناه ویژه مسکن خانوارهای نیازمند را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: تلاش داریم در تمامی محله‌ها به‌خصوص مناطق محروم و حاشیه‌نشین، مراکز نیکوکاری تخصصی متناسب با نیاز هر منطقه را راه‌اندازی کنیم تا ضمن رفع مشکلات نیازمندان، به رونق اقتصادی این مناطق نیز کمک شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی مراکز در سامانه این نهاد ثبت و ضبط می‌شود، گفت: این نهاد تنها نقش نظارتی دارد و امور مردم توسط مردم صورت می‌گیرد که تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

وی از اهدای ۲۱ عدد بخاری به ساکنان منطقه شهرک امام خمینی (ره) منطقه محروم کال شور واقع در شهرستان مانه و سملقان با مشارکت مرکز نیکوکاری چتر مهربانی و این نهاد خبر داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها