تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 22:32
کد خبر : 208944

۴ افسانه درباره تبلیغات Google Debunked

۴ افسانه درباره تبلیغات Google Debunked

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از نشد نشانگر تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) جزء عظیمی از بازاریابی دیجیتال است. با تسلط Google بیش از ۹۰ ٪ از بازار موتور جستجو ، جای تعجب نیست که Google Ads یکی از محبوب ترین سیستم عامل های PPC است. با

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از نشد نشانگر تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) جزء عظیمی از بازاریابی دیجیتال است. با تسلط Google بیش از ۹۰ ٪ از بازار موتور جستجو ، جای تعجب نیست که Google Ads یکی از محبوب ترین سیستم عامل های PPC است. با این حال ، محبوبیت آن نباید با سادگی اشتباه گرفته شود: بدون تخصص مناسب ، تبلیغات Google می تواند دنیای چالش برانگیز برای حرکت باشد.

در نتیجه ، تصورات غلط زیادی در مورد نحوه عملکرد Google ADS و مؤثر بودن آنها وجود دارد. در این وبلاگ ، ما چهار افسانه را که بیشتر از همه می شنویم رد خواهیم کرد!

 

افسانه شماره ۱: ردیابی ROI در تبلیغات Google دشوار است

 

ردیابی ROI از تبلیغات Google دشوار نیست اما به زمان و برنامه ریزی مقدماتی نیاز دارد. اهداف واضح تعریف شده ، مخاطب هدف و کپی تبلیغاتی قانع کننده برای جلب کلیک ها ضروری است ، اما اندازه گیری آنچه اتفاق می افتد پس از کلیک ، بینش ارزشمندی را در مورد چگونگی تبدیل تبلیغ شما به شما می دهد.

 

ضبط سرب در صفحه فرود شما راهی عالی برای ردیابی تبدیل است. برای تمرین شنوایی شما ، این می تواند یک تماس تلفنی برای رزرو یک قرار ملاقات ، ارسال فرم تماس یا حتی یک تماس تلفنی باشد. هدف شما هرچه باشد ، اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما جهت روشنی را برای کاربران فراهم می کند تا کاربران را به آنجا برسانند.

 

برای ساده کردن فرآیند ردیابی سرب ، ما یک داشبورد Analytics All-on-One را ارائه می دهیم که بینش از تماس ها را ضبط می کند و ارسال های ایجاد شده توسط تبلیغات Google شما را ایجاد می کند. این بینش ها به راحتی می توان دید که در نهایت قرار ملاقات های رزرو شده و خریدها انجام می شود!

 

افسانه شماره ۲: مردم از کلیک بر روی لیست تبلیغات Google خودداری می کنند

 

یک تصور غلط رایج وجود دارد که مردم نسبت به لیست های تبلیغاتی شک دارند و از کلیک بر روی آنها خودداری می کنند. در واقعیت ، مطالعات نشان می دهد که ۶۵ ٪ از سربهای جدید تولید شده به صورت آنلاین شامل کلیک PPC در طی فرایند تصمیم گیری است.

 

وقتی کاربر از Google سؤال می کند ، به نفع Google است که دقیق ترین پاسخ های ممکن را نمایش دهد. این پاسخ ها اغلب به عنوان تبلیغات Google نشان داده می شوند و به عنوان بالاترین نتایج در صفحه ذکر شده اند. به همین دلیل بازاریابان باتجربه به طور مداوم تبلیغات گوگل و انتخاب کلمات کلیدی را آزمایش و بهینه می کنند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات به خوبی انجام می شود و به ایجاد اعتماد به نتایج جستجو کمک می کند.

 

افسانه شماره ۳: تبلیغات همیشه باید به وب سایت شما پیوند بزنند

 

بهترین راه برای هدایت تبدیل این است که به مخاطبان خود تجربه ای مثبت و یکپارچه بدهید. در حالی که تبلیغ شما ممکن است کار بزرگی را برای فریب یک کلیک انجام دهد ، اگر وب سایت شما به سرعت وعده های تبلیغ را ارائه ندهد ، ممکن است بازدید کننده را ترک کند. به همین دلیل صفحات فرود یک گزینه عالی برای هدایت تبدیل ها هستند: شما این آزادی را دارید که صفحه را به جای طراحی مجدد وب سایت خود ، متناسب با آگهی خود طراحی کنید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما یک تبلیغ را برای تخفیف در نوع خاصی از سمعک در حال اجرا هستید. یک استراتژی خوب ایجاد یک صفحه فرود با محتوا است که کاربران را به آن تخفیف و محصول خاص متصل می کند ، به جای اینکه امیدوار باشد کاربران از طریق صفحه اصلی شما حرکت کنند تا آن را پیدا کنند.

 

افسانه شماره ۴: کلیک بر روی تبلیغات خود باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشد

 

این نه تنها یک افسانه است ، بلکه کلیک بر روی تبلیغات شخصی شما می تواند بر عملکرد آن تأثیر منفی بگذارد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، Google انگیزه دارد تا بهترین تجربه ممکن را به کاربران بدهد. بنابراین ، هر آنچه که بعد از کلیک اتفاق می افتد نیز عاملی در عملکرد کلی یک AD است.

برای نشان دادن ، بگذارید بگوییم دو تبلیغ برای همان کلمات کلیدی در حال رقابت هستند. یک تبلیغ ممکن است کلیک های بیشتری نسبت به دیگری کسب کند ، اما اگر این کاربران به سرعت ترک کنند و تبدیل نشوند ، Google این را به عنوان گزاف گویی تشخیص می دهد. بنابراین با کلیک بر روی تبلیغ خود و ترک ، نه تنها می تواند بودجه شما را هدر دهد بلکه نرخ گزاف گویی شما را نیز بالا می برد و داده های شما را کاهش می دهد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها