تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 13:19
کد خبر : 208984

اسپاتیفای گزارش می دهد که سه ماهه سوم سودآور بوده و با وجود افزایش قیمت، پرداخت مشتریان افزایش یافته است

اسپاتیفای گزارش می دهد که سه ماهه سوم سودآور بوده و با وجود افزایش قیمت، پرداخت مشتریان افزایش یافته است

به گزارش نیوز آیس و به نقل از گسمارنا Spotify گزارش درآمد سه ماهه سوم خود را به اشتراک گذاشت و برای تغییر مثبت است. این شرکت برای سه ماهه سوم سود ۶۵ میلیون یورو و درآمد عملیاتی ۳۲ میلیون یورو گزارش کرد. این موارد به خوبی با ضرر خالص ۱۶۶ میلیون یورو و زیان

Spotify posted a profitable Q3, paying customers increased despite the price hike

به گزارش نیوز آیس و به نقل از گسمارنا Spotify گزارش درآمد سه ماهه سوم خود را به اشتراک گذاشت و برای تغییر مثبت است. این شرکت برای سه ماهه سوم سود ۶۵ میلیون یورو و درآمد عملیاتی ۳۲ میلیون یورو گزارش کرد. این موارد به خوبی با ضرر خالص ۱۶۶ میلیون یورو و زیان عملیاتی ۲۲۸ یورو در سال قبل مقایسه می شود.

مشتریان پرداخت کننده Spotify نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته ۳ درصد و نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافتند – این به رغم افزایش قیمت اشتراک Spotify در سه ماهه گذشته است. کاربران فعال ماهانه به ۵۷۴ میلیون نفر افزایش یافت – ۴٪ QoQ و ۲۶٪ سالانه.

اسپاتیفای سه ماهه سوم سودآوری را منتشر کرد و با وجود افزایش قیمت، پرداخت مشتریان افزایش یافت
Spotify معمولاً گزارش از دست دادن سه ماهه می دهد زیرا رشد کاربر را بیش از سود هدف قرار می دهد. کاربران Audiophile امیدوارانه به سطح پخش بدون ضرر وعده داده شده نگاه می کنند، که Spotify اصرار دارد هنوز در راه است. طبق گزارشات، این یک ردیف جدید ۱۹.۹۹ دلاری “Supremium” با سایر ویژگی های جایزه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها