تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 16:12
کد خبر : 209019

شایعه شده است که عرضه جهانی سری اوپو رنو ۱۱ در ۱۱ ژانویه انجام خواهد شد

شایعه شده است که عرضه جهانی سری اوپو رنو ۱۱ در ۱۱ ژانویه انجام خواهد شد

به گزارش نیوز آیس و به نقل از گسمارنا اوپو در ماه نوامبر از میان رده های Reno11 و Reno11 Pro برای بازار چین رونمایی کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از همتایان جهانی خود است. به گفته یک منبع آگاه معمولاً قابل اعتماد در X،

به گزارش نیوز آیس و به نقل از گسمارنا اوپو در ماه نوامبر از میان رده های Reno11 و Reno11 Pro برای بازار چین رونمایی کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از همتایان جهانی خود است.

به گفته یک منبع آگاه معمولاً قابل اعتماد در X، عرضه برای هند و بازارهای جهانی ممکن است در ۱۱ ژانویه انجام شود – که، ممکن است اضافه کنیم، بسیار مناسب خواهد بود (Reno11، ۱۱ ژانویه، آن را دریافت می کنید؟).

شایعه شده است که Reno11 بین‌المللی از پردازنده MediaTek Dimensity 1080 بهره می‌برد، برآمدگی دوربین کمی تغییر کرده در مقایسه با همتای چینی خود و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی SuperVOOC.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که Reno11 Pro بین‌المللی از Dimensity 8200 یا Snapdragon 8+ Gen 1 SoC با شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی SuperVOOC استفاده می‌کند. هر دو باید یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو زوم اپتیکال ۲ برابری در پشت داشته باشند، درست مانند پسرعموهای چینی خود.

بازوی مالزیایی Oppo در حال حاضر این دو را با تاریخ شروع فروش – ۱۱ ژانویه – درست حدس زده اید – به اشتراک گذاشته است. Reno11 چینی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰×۲۴۱۲ ۱۲۰ هرتز OLED، Dimensity 8200 SoC، ۸/۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود. ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی.

Reno11 Pro چینی دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی کمی بزرگتر با وضوح ۱۲۴۰×۲۷۷۲، اسنپدراگون ۸+ Gen 1 در فرمان، دوربین اصلی کمی عریض تر (۲۴ میلی متر در مقابل ۲۶ میلی متر) با PDAF چند جهته و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. در غیر این صورت با برادر غیر حرفه ای خود یکسان است.

مطمئن شوید که این مشخصات را با توجه به مدل‌های بین‌المللی کمی رعایت کرده‌اید، زیرا اوپو گاهی اوقات دوست دارد بین گوشی‌های چینی خود و گوشی‌هایی که در سطح جهانی فروخته می‌شوند تغییر کند. در هر صورت، ما مطمئناً در چند روز آینده بیشتر متوجه خواهیم شد که آیا این راه اندازی واقعاً در ۱۱ ژانویه اتفاق می افتد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها