تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 19:41
کد خبر : 208951

فعالیت ۹۰ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز در گلستان

فعالیت ۹۰ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز در گلستان

به‌گزارش ایلنای گلستان، محمدجواد ساوری گفت: هم‌اکنون ۹۰ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان مشغول فعالیت هستند که از این‌ بین تعداد ۴۸ دفتر در مرکز استان و ۴۲ دفتر در دیگر شهرستان‌ها به فعالیت مشغول هستند. وی افزود: این تعداد دفتر خدمات مسافرتی زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر علاقه‌مند

فعالیت 90 دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز در گلستان

به‌گزارش ایلنای گلستان، محمدجواد ساوری گفت: هم‌اکنون ۹۰ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان مشغول فعالیت هستند که از این‌ بین تعداد ۴۸ دفتر در مرکز استان و ۴۲ دفتر در دیگر شهرستان‌ها به فعالیت مشغول هستند.

وی افزود: این تعداد دفتر خدمات مسافرتی زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر علاقه‌مند به این حوزه را در سطح استان فراهم ساخته است.

ساوری تصریح کرد: این دفاتر تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهانگردی با رعایت قوانین و مقررات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت این دفاتر و شرکت‌ها به لحاظ کیفی و سطح کارایی و رعایت مقررات، بر عهده اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است و در صورت مشاهده تخلف از مفاد آیین‌نامه برابر قانون با این دفاتر و شرکت‌ها برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها