تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:27
کد خبر : 208973

نتفلیکس قصد دارد پس از پایان اعتصاب بازیگران قیمت ها را افزایش دهد – WSJ

نتفلیکس قصد دارد پس از پایان اعتصاب بازیگران قیمت ها را افزایش دهد – WSJ

به گزارش نیوز آیس و به نقل از رویترز ۳ اکتبر (رویترز) – وال استریت ژورنال روز سه شنبه گزارش داد که نتفلیکس (NFLX.O) قصد دارد قیمت خدمات بدون آگهی خود را پس از پایان اعتصاب بازیگران هالیوود افزایش دهد و سهام این شرکت پخش را بیش از ۳ افزایش داد. ٪. WSJ به نقل

Hollywood's striking writers union reaches preliminary agreement with studios

به گزارش نیوز آیس و به نقل از رویترز ۳ اکتبر (رویترز) – وال استریت ژورنال روز سه شنبه گزارش داد که نتفلیکس (NFLX.O) قصد دارد قیمت خدمات بدون آگهی خود را پس از پایان اعتصاب بازیگران هالیوود افزایش دهد و سهام این شرکت پخش را بیش از ۳ افزایش داد. ٪.

WSJ به نقل از افراد آشنا گزارش داد که نتفلیکس در حال بحث در مورد افزایش قیمت ها در چندین بازار جهانی است، اما احتمالاً با ایالات متحده و کانادا آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بلافاصله مشخص نیست که نتفلیکس تا چه اندازه قیمت ها را افزایش می دهد یا دقیقاً چه زمانی قیمت های جدید اعمال می شود.

نتفلیکس از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرد.

مذاکرات بین اتحادیه بازیگران SAG-AFTRA و اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) که نماینده استودیوها است، ادامه دارد و جلسه بعدی آنها در روز چهارشنبه برنامه ریزی شده است.

اتحادیه نویسندگان هفته گذشته پس از پنج ماه مذاکرات ناموفق، قراردادی آزمایشی با AMPTP منعقد کرد.

نتفلیکس در ماه فوریه قیمت برنامه های اشتراک خود را در برخی کشورها کاهش داد. در همان ماه، طرحی برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور توسط مشترکین ارائه کرد که در ماه می در بیش از ۱۰۰ کشور ارائه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها