تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 17:34
کد خبر : 165066

کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار برگزار شد

کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار برگزار شد

ایسنا/خراسان رضوی کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی روز سه‌شنبه در این باره به ایسنا گفت: اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با مشارکت شرکت ماشین‌های الکتریکی(جمکو)، پژوهشگاه نیرو و دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده است. دکتر رضا

ایسنا/خراسان رضوی کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی روز سه‌شنبه در این باره به ایسنا گفت: اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با مشارکت شرکت ماشین‌های الکتریکی(جمکو)، پژوهشگاه نیرو و دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده است.

دکتر رضا روشنفکر با اشاره به محورهای این همایش علمی و تخصصی افزود: ماشین‌های الکتریکی میدان دوار، ماشین ها و محرکه‌های نوآورانه، مسائل مرتبط با مباحث طراحی الکتریکی ماشین های الکتریکی، درایوهای الکتریکی و پایش شرایط و تشخیص و عیب یابی برخی از محورهای مورد بحث در این همایش است.

وی تصریح کرد: همچنین مسائل مرتبط با مباحث طراحی مکانیکی ماشین‌های الکتریکی، هادی‌ها، مواد مغناطیسی، عایق ها و مواد جدید، ارتعاش و تعادل،  تعمیر و نگهداری، مدیریت فروش، ابزارهای بازار، روش های بسته بندی، انبارداری و توزیع سایر محورهای کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی است.

روشنفکر با اشاره به اینکه ۱۹ دانشگاه و مرکز علمی و صنعتی در این همایش مشارکت علمی داشته و مقاله ارائه داده اند، گفت: پس از پایان فراخوان ۶۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال که پس از داوری ها ۳۸ مقاله جهت ارائه در کنفرانس پذیرفته شد.

عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: همچنین دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه نوشیروانی‌ بابل، پژوهشگاه نیرو، شرکت توانیر، شرکت سیمان سبزوار و… از جمله حامیان این کنفرانس هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها