تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 21:58
کد خبر : 73125

یورش عضو تندرو کنست به همراه شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

یورش عضو تندرو کنست به همراه شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

شهرک‌نشینان اسرائیلی امروز (یکشنبه) با رهبری یکی از نمایندگان تندرو کنست بار دیگر از باب المغاربه تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، ده‌ها تن از شهرک‌نشینان اسرائیلی از جمله ایتمار بن غفیر، عضو افراطی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در ساعات اولیه صبح امروز

یورش عضو تندرو کنست به همراه شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

شهرک‌نشینان اسرائیلی امروز (یکشنبه) با رهبری یکی از نمایندگان تندرو کنست بار دیگر از باب المغاربه تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، ده‌ها تن از شهرک‌نشینان اسرائیلی از جمله ایتمار بن غفیر، عضو افراطی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در ساعات اولیه صبح امروز (یکشنبه) به مسجدالاقصی یورش بردند و اقدامات تحریک‌آمیزی در محوطه آن انجام دادند.

پلیس رژیم اشغالگر به “ایتمار بن غفیر” و دو تن از دستیارانش اجازه یورش به مسجد الاقصی و گشت‌زنی در محوطه آن و انجام آیین‌های یهودی در مقابل گنبد الصخره را دادند و این یورش قبل از اینکه گروهی از شهرک‌نشینان به این مسجد یورش ببرند و تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم اشغالگر اقدامات تحریک‌آمیز در محوطه‌های مسجدالاقصی انجام دهند، صورت گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها